malden
Malden Life Romania

Conduita membrului comunitatii

1.1 Prin membru al comunitatii se intelege orice individ ce se foloseste serviciile si drepturile oferite de MLR, precum: accesul pe server, accesul pe Discord, etc.
1.2 Membrul comunitatii nu are dreptul sa adreseze injurii (ex: remarci rasiste/sexiste/homofobiste/xenofobiste etc.) de orice tip oricarui alt membru al comunitatii. Comunitatea MLR se bazeaza pe respect reciproc intre membrii.
1.3 Nerespectarea Staffului NU este tolerata!
1.4 Orice amenintari asupra comunitatii sau a membrilor, precum si dezvaluirea informatiilor personale ale membrilor (doxing), fara acordul lor, nu sunt permise
1.5 Trisarea este interzisa si nu este tolerata. Majoritatea infractiunilor care intra sub aceasta regula sunt infractiuni de clasa a 4-a sau a 5-a dupa caz. Prin trisare se intelege:
1. Folosirea oricarui tip de bug in avantajul tau, al grupului tau sau al tuturor jucatorilor
2. Duplicarea oricarui item sau a banilor
3. Abuzarea sistemelor implementate
4. Relatarea sau utilizarea informatiilor obtinute jucand intr-o factiune (Politie, Comunisti, Medici)
5. Folosirea macro-urilor
6. Folosirea altui cont de Steam pentru a obtine lucruri si avantaje destinate jucatorilor incepatatori, de care sa te poti folosi pe contul principal
7. Folosirea mecanicii de deconectare pentru a te teleporta in alt oras.
7.1. Exceptie o face situatia in care ai ramas blocat undeva si cel mai apropiat garaj este la mai mult de 500m
8. Folosirea pistoalelor de tip tazer asupra oricarui tip de vehicul
9. Mai mult de 6 jucatori online intr-un gang.
9.1. Aliantele intre ganguri sunt considerate in "ochii" Regulamentului ca un singur gang si sunt complet interzise, chiar daca nu se implinesc numarul maxim de jucatori
9.2. O exceptie de la aceasta regula o reprezinta jefuirea BNR, unde leaderul clanului sau un delegat al acestuia poate cere in mod oficial unui Manager Asistent+ permisia pentru o alianta, mentionand foarte clar numarul exact si numele jucatorilor. Acest numar nu poate fi mai mare de 18 jucatori.
10. Jefuirea pistolului de tip tazer de la membrii BLUFOR
10.1. In cazul in care membrul BLUFOR ramane cu pistolul dupa jaf, acesta nu il poate folosi impotriva jefuitorilor. In cazul in care l-a folosit, membrul BLUFOR savarseste o infractiune de clasa a 4-a si este considerat incalcare a roleplayului.
11. Baiting sau ademenirea unui membru al comunitatii intr-o situatie de roleplay agresiv
12. Realizarea runurilor folosind vehicule aeriene doar cu backpackul.
13. Acordarea echipamentelor de factiune jucatorilor civili.
13.1. In cazul in care membrul de factiune ajuta un civil folosind echipamentul (ex. M. Comunista asista la banca cu Ifrituri, dar nu le transfera comanda) nu se incalca aceasta regula.
1.6 Reclama de orice tip nu este permisa

Reguli generale de joc

2.1 Jucatorul are tot timpul obligatia sa isi valorifice viata. In cazul in care jucatorul din motive independente de situatia de roleplay decide sa nu isi valorifice viata, savarseste o infractiune de clasa a 4-a
2.2 Jucatorul are tot timpul obligatia sa ramana in caracter. In cazul in care jucatorul nu reuseste acest lucru, cu exceptia situatiilor in care un membru Staff aflat la datorie in joc si care nu face parte in situatia de roleplay ii permite acest lucru pentru a clarifca anumite probleme de orice natura, savarseste o infractiune de clasa a 4-a
2.3 Meta-gaming-ul, adica folosirea informatiilor pe care jucatorul le stie, dar caracterul din joc nu le cunoaste (de exemplu, numele de deasupra capului) este interzis si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 3-a
2.4 Power-gaming-ul, adica inventarea si folosirea unor mecanici abstracte de joc in cadrul unei situatii de roleplay (de exemplu, "permite-mi sa folosesc acest cititor de retina pentru a indentifica cine esti cu adevarat in baza de date"), este interzis si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 2-a
2.5 Combat-log-ul, adica deconectarea in timpul unei situatii de roleplay, este interzis si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 3-a
2.6 RDM - Random deathmatch, adica folosirea unei arme de foc impotriva unei alte persoane fara initiere este interzisa si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a
2.6.1. Vatamarea, fara initiere unui player, este clasificata ca RDM.
2.7 VDM - Vehicle deathmatch, adica folosirea unui vehicul pe post de arma impotriva unei alte persoane este interzisa si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a
2.7.1. Este clasificat ca VDM si folosirea vehiculului tau in scopul distrugerii sau deplasarii altui vehicul.
2.8 Vehicle Ramming, adica folosirea unui vehicul in cadrul unei situatii de roleplay agresiv pentru a face o coliziune cu un alt vehicul implicat in aceeasi situatie este interzisa si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 3-a.
2.8.1. O exceptie este cazul in care coliziunea a fost realizata din culpa si a fost inafara unei situatii de roleplay pre-existente
2.8.2. In cazul in care vehiculele implicate sunt MRAP-uri (Ifrit, Hunter, Strider) Vehicle Ramming-ul este permis, DACA o situatie de roleplay agresiv a fost initiata in trecut.
2.9 NLR - New Life rule, adica regula vietii noi - dupa ce caracterul moare acesta uita toate informatiile din viata precedenta, nu se poate spawna la mai putin de 1.0km fata de locul decesului, nu se poate intoarce mai devreme de 10 minute sau inainte ca situatia de roleplay agresiv in care era implicat sa se fi terminat. Nerespectarea acestei reguli este interzisa si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a
2.9.1. Daca jucatorul a murit din cauza unui bug acesta se poate intoarce mai devreme de 15 minute si se poate spawna mai aproape de 1.5km DOAR DACA la momentul decesului nu era implicat intr-o actiune de roleplay agresiv.
2.9.2. In cazul in care jucatorul dintr-o factiune a murit in zona bazei lor, acesta are dreptul de a se spawna in baza, dar nu are voie sa interactioneze cu nimeni pana nu expira timpul regulii.
2.10 Combat Spawningul - adica revendicarea vehiculelor din garaj in timpul unei situatii de roleplay agresiv, cumpararea altor vehicule noi in timpul unei situatii de roleplay agresiv sau spawnarea jucatorului la mai putin de 1.5km fata de o situatie existenta de roleplay agresiv in care este implicat grupul din care face parte, este interzis si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a pentru spawnarea de vehicule si sub clasa a 3-a pentru spawnarea jucatorului.
2.10.1. O exceptie de la aceasta regula o reprezinta spawnarea urmatoarelor vehicule la mai putin de 1.5km fata de situatie: SUV, MB 4WD (nearmat), Offroad, Quadbike, Hatchback si Hatchback (sport).
2.11 Combat Storingul - adica depunerea banilor in contul bancar, introducerea vehiculelor in garaj, impoundingul la vehicule sau crushul la vehicule in timpul unei situatii de roleplay agresiv sau mai devreme de 5 minute dupa terminarea situatiei de roleplay agresiv, este interzis si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a.
2.12 Jucatorii incepatori sunt protejati prin prezentul Regulament.
2.12.1. Se considera jucator incepator, jucatorul care nu a atins nivel 4 si care are afisat deasupra name tagului un porumbel.
2.12.2. Jucatorii nu au voie sa jefuiasca jucatori incepatori care realizeaza activitati comerciale de Tier 1/2 Legal, si care prin activitatea lor demonstreaza ca nu au cunostinte medii sau avansate asupra roleplayului sau asupra jocului ArmA3
2.12.3. Jucatorii incepatori nu au voie sa realizeze urmatoarele activitati:
1. Sa participe la situatiile de roleplay agresiv din Atomocentrala Abandonata, din Zonele de conflict armat sau din Banca Nationala a Romaniei.
2. Sa fie inrolati intr-o factiune.
2.12.4. Nerespectarea dispozitiilor acestei reguli atrage de la sine urmatoarele:
2.12.4.1 Sanctiune de clasa a 3-a, a 4-a sau a 5-a dupa gravitatea faptei
2.12.4.2 Retragerea licentelor de Rebel si Rebel avansat, implicit si a sumei prin care se poate reachizitiona, pana in punctul in care mai raman minim 1.000.000 RON in contul bancar al jucatorului.

Regulile de Roleplay

3.1 Serverul este de roleplay, iar incalcarea roleplayului adica iesirea din caracter sau nevalorificarea vietii este interzisa si intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 4-a
3.2 Cele doua tipuri de roleplay sunt: Roleplay agresiv si Roleplay pasnic
3.3 Orice situatie de roleplay trebuie sa aiba un motiv, o poveste si o cauza buna si bine dezvoltata; incalcarea acestei reguli intra sub incidenta infractiunilor de clasa a 3-a
3.4 Roleplayul agresiv trebuie initiat printr-o comanda, care daca nu este respectata, poate pune in pericol viata caracterului (ex: X tintind cu arma catre Y, spune "Mainile sus sau voi fi nevoit sa trag!") sau printr-un simplu dialog intre doi indivizi in cazul situatiilor de roleplay pasnic. Jucatorul care initiaza o situatie de roleplay agresiv trebuie sa permita jucatorului initiat o cale de schimbare a roleplayului agresiv in roleplay pasnic
3.4.1. Jucatorul care initiaza o situatie de roleplay agresiv, trebuie sa ii acorde timp de reactie inainte de a trage (minim 3 secunde, recomandat intre 3 si 5 secunde)
3.5 Pentru ca initierea sa fie valida aceasta trebuie sa fie facuta pe DIRECT CHAT - VOCE si sa fie auzita clar si raspicat de toti participantii; incalcarea acestei reguli atragand de la sine o infractiune de clasa a 3-a.
3.6 Initierea doar de o parte (one-way) poate fi facuta tragand la rotile vehicului in care se afla persoana care se doreste a fi initiata, mesajele de ATC, mesajele de aterizare asupra elicopterelor. Persoana initiata astfel poate trage inapoi si poate omora persoana in cauza, dar persoana care initiaza nu poate sa traga si sa omoare acea persoana, decat dupa ce efectueaza o initere conform regulilor precedente.
3.7 In cazul in care initierea unui roleplay agresiv se face printr-o comanda invalida sau simpla fara a avea o situatie de roleplay pasnica non agresiva (ex: "Mainile sus!"), jucatorul care initiaza savaraseste o infractiune de clasa a 4-a
3.8 Caracterul este constient tot timpul de initierea formata intre 2 grupuri atat timp cat nu aveau comunicatii confiscate sau erau decedati.
3.9 Initierea de roleplay agresiv intre doi indivizi din doua grupuri separate, face ca grupurile sa fie initiate intre ele atat timp cat se afla la o distanta de maxim 1.5km.
3.10 Orice situatie de roleplay inceteaza la 5 minute de la ultima interactiune.
3.10.1.In cazul in care grupul X urmareste grupul Y, iar grupul X nu isi face simtita prezenta prin interactiune directa (heli/car/boat chase sau roleplay) atunci initierea inceteaza dupa 5 minute.
3.10.2.In cazul in care grupul X urmareste grupul Y dintr-un elicopter de tipul WY-55 Hellcat si nu isi fac prezenta urmarirea printr-o interactiune directa atunci initierea inceteaza dupa 5 minute.
3.11 Jucatorul incapacitat nu are dreptul sa isi termine viata, sau sa se respawneze in cadrul unei situatii de roleplay.

Reguli privind factiunile

4.1 Pe server exista 4 tipuri de sideuri:
1. Factiuni de tip BLUFOR: Politia Romana si SIAS
2. Factiuni de tip OPFOR: Miscarea Comunista
3. Factiuni de tip INDEPENDENT: SMURD si CNAIR
4. Civili
4.2 Accesul pe sideurile care nu sunt de tip Civil se face pe baza unui concurs de inrolare in acea factiune.
4.3 Factiunile INDEPENDENTE trebuie sa isi pastreze statutul si sa ramana in situatii de roleplay agresiv neutrii.
4.4 Factiunea de tip OPFOR, Miscarea Comunista controleaza zona insulei adiacente Malden avand un singur punct de trecere al frontierii
1. Trecerea in mod deliberat a frontierei prin fortarea barierelor din P.T.F.-uri fara aprobarea M. Comuniste/Politiei Romane este considerata initere one-way din partea persoanei care face trecerea.
2. Patrunderea in spatiul aerian al M. Comuniste fara aprobare in prealabil se considera intiere one-way din partea tuturor participantilor
3. Atacarea P.T.F. de catre membrii civili se poate face doar cu aprobarea unui grad din comanda M. Comuniste si doar odata pe restart de catre acel grup (clan)
1. Persoana de comanda a M. Comuniste/Politiei Romane ce ofera aprobarea trebuie sa aiba evidenta atacurilor din ziua respectiva si trebuie sa anunte de grab ceilalti membrii din M. Comunista pentru intarirea punctului de trecere.
2. Pentru a ataca P.T.F trebuie sa fie la datorie in acel moment cel putin 5 membrii din M. Comunista/Politia Romana
1. Nu se permite atacul asupra a doua puncte de trecere simultan.
1. Atacarea P.T.F de catre membrii BLUFOR/Miscarii Comunista sau capturarea punctului de trecere de catre civili respecta regulile mentionate mai sus cu exceptia ca aprobarea se va acorda de catre un membru din comanda M. Comuniste dar si de catre un membru Staff.
1. Membrii BLUFOR/Miscarii Comuniste au dreptul la maxim 2 atacuri pe restart si la o distanta de cel putin 4 ore
2. Civilii au dreptul ca si side la maxim o capturare a unui punct de trecere pe o perioada de o ora doar o data pe restart
1. Membrii Miscarii Comuniste/BLUFOR nu au dreptul sa se reintoarca pentru a reincerca recapturarea.
2. Civilii care au capturat P.T.F trebuie sa paraseasca singuri P.T.F capturat in cel mult o ora.
4. Membrii Miscarii Comuniste sau membrii grupului BLUFOR nu pot sa paraseasca teritoriile lor fara aprobarea unui membru din comandamentul factiunii din care fac parte
1. Operatiunea de atac al Atomocentralei este o exceptie a acestei reguli.
2. Factiunile pot face o exceptie daca sunt in urmarirea unui suspect, respectand regulile din Manualul acestora.
4.5 Se interzice ca grupare sa atace bazele de factiuni sau sa aiba bazele atacate.
1. Persoanele care ataca bazele unei factiuni savarsesc o infractiune de clasa a 5-a

Reguli privind zonele de pe serverul de joc

5.1 Zona Verde
1. Zona verde se afla in orasul-capitala La Trinite
2. In zona verde initierea este doar intre persoane si nu se aplica initierea intre grupuri
3. Grupul BLUFOR are dreptul de a dobora vehiculele aeriere fara initiere daca patrund spatiul aerian al acestei zone fara aprobarea unui membru din comanda Politiei Romane
4. Se interzice tranzitarea sau spawnarea urmatoarelor vehicule in zona verde:
1. Toate MRAPurile (Ifrit, Hunter sau Strider)
2. Toate LSVurile (Qillin sau Prowler)
3. Toate vehiculele armate (Offroad Armed, Qillin Armed, Prowler Armed si MB 4WD Armed)
5.2 Zona Neagra
1. Zona neagra se afla in teritoriul desemnat factiunii Miscarea Comunista
2. Se aplica regulile mentionate mai sus la Factiunea Miscarea Comunista
5.3 Zona Albastra
1. Zona albastra se afla la Banca Nationala a Romaniei cand este jefuita si la Traficantii de Aur
2. In zona albastra este FFA (free-for-all, folosirea armelor fara initiere) intre grupul BLUFOR si civili + OPFOR
3. Folosirea defibriloatoarelor sau actiunea membrilor SMURD este interzisa
3. Moartea este permanenta.
4. Se aplica regula de NLR atat timp cat zona este activa si exista un conflict existent intre doua sau mai multe grupuri
5.4 Zona Portocalie
1. Zona portocalie se afla la Atomocentrala Abandonata
2. In zona portocalie este FFA (free-for-all, folosirea armelor fara intiere) intre toate grupurilor
3. Folosirea defibrilatoarelor sau actiunea membrilor SMURD este interzisa
4. Numai factorul de timp al NLR-ului este valid in aceasta zona.
5. Parasirea zonei de ambele grupuri trag inafara zonei initierea formata in zona si astfel situatia de roleplay agresiv poate continua
6. Se da urmatoarea situatie: Jucatorul X inafara zonei si jucatorul Y in zona
1. In aceasta situatie jucatorul X poate trage dupa jucatorul Y dar jucatorul Y poate sa traga inafara doar daca jucatorul X a tras inainte
2. Nu se permite ca jucatorul X sa traga inafara zonei fara a avea o anumita tangenta de tip roleplay agresiv cu jucatorul Y in zona.
7. Folosirea defibrilatoarelor sau actiunea membrilor SMURD in zonele mentionate mai sus (albastra, neagra, portocalie) atrage de la sine constatarea unei infractiuni de clasa a 5-a pentru persoana care foloseste dreptul de a ajuta pe cineva mort
8. Nerepescatarea dispozitiilor privind initierea in zonele de mai sus atrage de la sine constatarea unei infractiuni de clasa a 5-a
5.5 Zona Rosie
1. Zona rosie se afla in nordul insulei principale si este activa in timpul Conflictului ARMAT
2. In zona rotie este FFA (free-for-all, folosirea armelor fara intiere) intre toate grupurilor
3. Folosirea defibrilatoarelor sau actiunea membrilor SMURD este interzisa
4. Numai factorul de timp al NLR-ului este valid in aceasta zona.
5. Parasirea zonei unul dintre grupuri, trag inafara zonei initierea formata in zona si astfel situatia de roleplay agresiv poate continua
5.1. In cazul in care un jucator este in zona rosie, dar nu ia parte in mod activ la conflictul armat, acesta nu poate fi omorat fara initiere
6. Combatul se realizeaza doar daca ambele grupuri sunt in zona
5.6. Folosirea defibrilatoarelor sau actiunea membrilor SMURD in zonele mentionate mai sus (albastra, portocalie si rosie) atrage de la sine constatarea unei infractiuni de clasa a 5-a pentru persoana care foloseste dreptul de a ajuta pe cineva mort
5.7. Nerepescatarea dispozitiilor privind initierea in zonele de mai sus atrage de la sine constatarea unei infractiuni de clasa a 5-a

Regulile Serverului de Discord

6.1 Serverul de Discord este public si se respecta regulile mentionate in prezentul Regulament dar si Termenii si Conditiile Discord precum si Standardele comunitatilor Discord
6.2 Membrii factiunilor care se afla la datorie au obligatia sa se afle pe unul dintre canalele factiunii la care se afla la datorie
6.3 Folosirea modulatoarelor de voce nu este permisa atat pe Discord cat si pe serverul de joc
6.4 Folosirea soundboardurilor este permisa doar cu acordul tuturor membrilor de pe canalul respectiv
6.5 Trimiterea de linkuri, continutului malicios cat si a continutului de tip Gore/NSFW este strict interzisa
6.6 Clanurile active au dreptul la cerere sa beneficieze de un canal privat cat si de o camera de chat privata
6.7 Canalele private ale clanurilor au obligatia de a respecta aceste reguli.

Conduita membrilor Staff

7.1 Prin membru Staff se intelege orice individ, membru al comunitatii MLR, ce prin activitatea sa s-a remarcat in fata Comunitatii si a primit accese de administrator pe unul din serviciile MLR.
7.2 Stafful este impartit in 2 categorii: Staff Superior si Staff Inferior.
1. Stafful superior format din Fondator - Papa Ifcax - Managerul Staffului, Managerul Comunitatii si Managerul Factiunilor este responsabil cu organizarea si asigurarea bunului mers al serviciilor MLR;
2. Stafful inferior format din Manageri Asistenti si Asistenti ajuta Stafful Superior cu probleme de rutina generala precum: conflicte sociale intre membrii comunitatii, probleme tehnice intampinate de membrii comunitatii etc.
7.3 Membrul Staff este obligat sa respecte si Conduita Membrului Comunitatii, fiind reprezentantul delegat al Comunitatii MLR in fata jucatorilor.
7.4 Membrii Staffului sunt obligati sa ramana respectuosi si sa lucreze in mod profesional tot timpul, indiferent de cauze si situatii.
7.5 Stafful nu este "infalibil", si poate fi supus sanctiunilor.
7.6 Alegerea membrilor Staff se face printr-un concurs convocat de Fondator, regulile acestuia fiind prezentate in anuntul de desfasurare.
7.7 Membrii Staff au dreptul de a oferii sanctiuni jucatorilor ce se abat de la prezentul Regulament.

Sanctiunile de pe comunitatea MLR

8.1 Sanctiunile se ofera de catre Staff in cazul in care un membru al comunitatii se abate de la prezentul Regulament.
8.2 Sanctiunea este oferita anonim in fata membrului fara a se divulga in mod public persoana care a acordat sanctiunea, decat cu voia membrului Staff care a facut acest lucru.
8.3 In cazul in care infractiunea constatata s-a realizat prin implicarea a doua sau mai multe parti, atunci se permite impacarea amiabila intre parti fara implicarea Staffului cu conditia ca toate partile sa fie de acord. In cazul in care nu se ajunge la un acord, toate partile vor fi ascultate iar un verdict va fi dat de catre Staff pentru toate infractiunile realizate in acea situatie
8.4 Membrii Staffului trebuie sa permita, inainte de acordarea unei sanctiuni, ascultarea povestii membrului comunitatii pentru iertarea lui.
8.5 Infractiunile de incalcarea a prezentului Regulament se impart in mai multe categorii si pot fi sanctionate dupa urmatorul tabel (atentie! tabelul este orientativ, Stafful avand dreptul sa acorde o sanctiune mai mica din clasa anterioara, dar nu mai mare decat clasa in care este incadrata infractiunea):
1. Infractiuni de clasa intai: Warning, Ban 1h-6h, Mute Discord
2. Infractiuni de clasa a 2-a: Warning, Ban 6h-12h, Mute Discord
3. Infractiuni de clasa a 3-a: Warning, Ban 12h-24h, Mute Discord
4. Infractiuni de clasa a 4-a: Ban 24-72h, Ban permanent
5. Infractiuni de clasa a 5-a: Ban 72h-1w, Ban permanent
6. Infractiuni de clasa a 6-a: Ban 1w-1y, Ban permanent
8.6 In cazul in care o infractiune s-a realizat in mod neintentionat - din culpa, atunci Stafful are dupa caz dreptul de a acorda sanctiune cu maxim doua clase mai mici.
8.7 Realizarea unei infractiuni de clasa a 4+ de catre un membru al comunitatii atrage de la sine eliminarea din oficiu din orice factiune si retragerea titlurilor de veteran
8.8 Realizarea oricarei infractiuni in mod intentionat, de clasa a 2-a+ de catre un membru al Staffului atrage de la sine eliminarea din Staff si retragerea titlurilor de veteran
8.9 Orice sanctiune are dreptul de a fi contestata in maxim 4 instante (se va respecta ordinea) din momentul acordarii.
1. Prima instanta este la membrul Staff ce a acordat sanctiunea
2. A doua instanta este la oricare alt membru Staff din categoria inferioara (Asistenti si Manageri Asistenti)
3. A treia instanta este disponibila doar la sanctiunile de peste 48 de ore si permanente la consiliul de Manageri
4. A patra instanta este disponibila doar la sanctiunile de peste o saptamana si la sanctiunile permanente la Fondator
8.10 In cazul in care contestatia trece, infractiunea a fost existenta (adica sanctiunea nu a fost acordata din greseala sau fara motiv) si se va acorda clementa, sanctiunea se va ridica dupa ce cel putin 1/3 din timpul prohibitiei a trecut.
8.11 In cazul infractiunea nu a fost existenta, sanctiunea se va ridica instant la cerere.
8.12 Prezentarea dovezilor false pentru a inscena o infractiune, reprezinta o infractiune si intra sub clasa a 5-a de sanctiuni.

Dispozitii finale

Se abroga Regulamentul aflat anterior in uz, dispozitiile create de el fiind nule!
Prezentul Regulament poate fi modificat de catre Staff fara a se consulta opinia publica si fara a se anunta!
Prezentul Regulament va sta la temelia oricarui alt regulament, avand caracteristici de constitutie!